Kényelmesebb, okosabb, takarékosabb lesz a megújuló Mégane, ígéri a Renault. Minden kivitel LED-es fényszórót kap, 30%-kal nő a fénykibocsátás. Az összes többi külső fényforrás is diódás, így a futófényes irányjelzők is.
Módosult az első lökhárító, valamint az alsó légbeömlő rács. A ködfényszórók háza krómozott, az első kerékívek előtt légterelő lemezeket találunk. Maguk a kerékdobok is átalakultak, a külső kilincsek pedig megvilágítottak. A karosszériaszínek kínálata három új árnyalattal bővül: a réztónusú fényezés mellett két új szürke került a palettára.
Belül újak a kezelőszervek, keret nélküli a belső tükör, és friss kárpitokkal is találkozhatunk. Minden vezetőtámogató funkció a kormányról kezelhető – közöttük 2. szintű autonóm vezetési technológia, azaz autópálya- és dugó-asszisztens is található.
A beltérben (felszereltségtől függően) új, 9,3 colos multimédiás képernyővel és (szintén felszereltségtől függően) 10,2 colos digitális műszeregységgel találkozunk. Alapesetben az érintőképernyő és a műszerfali kijelző is 7-7 colos. A kezelhetőséget a mobiltelefonok ihlették, ezért ergonomikusabbnak, funkcionálisabbnak és felhasználóbarátabbnak ígéri a Renault.
A vadonatúj hibrid verzióról itt olvashatsz részletesen. Belső égésű motorból kétfélével indít a Mégane: ezek az 1,3 literes benzinmotor (100, 115, 140 és 160 LE) és az 1,5-ös dízel (95 és 115 LE). Később jön az 1,0 literes benzines 120 lóerővel. Négyféle üzemmód közül választhatunk, a környezetbaráttól a kényelmesen át a sportosig. A negyedik a MySense egyedi beállítások.
A csúcson továbbra is a Renault Mégane R.S. áll, 1,8 literes, 300 lóerős turbómotorral, kétféle futóművel (Sport és Cup.)