Miután az év elején piacra dobta a 4 méter alatti Nexon elektromos verzióját, az indiai Tata egy mérettel feljebb is villanymotoros crossovert tervez. Az új tanulmányautó az eredetileg 1991-ben bevezetett Sierra legújabb generációját vázolja.

Csupaüveg villanyautó Indiából 1

A vékony LED-es fényszórók és a csíkszerű hátsó lámpák elegáns megjelenést kölcsönöznek az autónak, a hatalmas üvegfelületek jóval hosszabbnak és tágasabbnak sejtetik, mint ami a méretei (4150 x 1820 x 1675 mm, tengelytáv: 2450 mm) alapján valószínűsíthető.

Csupaüveg villanyautó Indiából 19

Növények a műszerfalon, fapadló, szimmetrikus és minimalista műszerfal, kamera alapú külső tükrök

Az autót 1,2 literes benzin- és 1,5 literes dízelmotor mellett tisztán elektromos hajtáslánccal is fel fogják szerelni. Ahogy a hajtásláncok, az új fejlesztésű padlólemez is a Tata Altroz ferdehátúval közös. Ugyanez a villanymotor dolgozik egyébként a fent említett Nexon EV crossoverben is. Ennek 129LE, 245 Nm, 30 kWh és 300 kilométer a legfőbb paraméterei.

Csupaüveg villanyautó Indiából 20

B-oszlop nélküli, hátsó tolóajtós karosszéria

Vadonatúj padlólemezre, tisztán elektromos hajtáslánccal álmodta meg új koncepcióautóját a Tata. A szubkompakt Sierra látványos jószág. Nem valószínű, hogy Európába is eljutna az elektromos szabadidőjármű.

Csupaüveg villanyautó Indiából 21