Jason Castriota olyan autókat tervezett, mint a Ferrari 599 GTB vagy éppen a Maserati GranTurismo, de ő rajzolta a Rolls-Royce Hyperiont, melyet a Pininfarina stúdió alatt alkotott. Legújabb műve pedig az SSC Tuatara, az amerikai hiperautó. Ennek első példányát mutatták be a Philadelphia Auto Show-n és további 99-et gyártanak majd belőle. Az SSC a Shelby SuperCars rövidítése ez a márka jegyzi az Ultimate Aero modellt is. 

480 felett is száguldhat majd az SSC Tuatara 1

Az egész Tuatara karbonból készül, méghozzá olyanból, amit a repülés világában használnak. Az autó légellenállási együtthatója rendkívül alacsony, mindössze 0,279. A jármű stabilitását aktív hátsószárny segíti. A kétfős kabin 195 centiméteres magasságig (ők még fel tudnak venni sisakot) kényelmes, nincsenek benne hagyományos műszerek, csak digitális kijelzők, a középkonzolon érintős változatban. A tolatást kamera segíti.

480 felett is száguldhat majd az SSC Tuatara 25

A Sport és Track módok között nem csak a hasmagasság, de a futómű feszessége is változik, de képes 40 mm-rel megemelni az elejét, ha például fekvőrendőrön kell áthajtani. A Tuatarában 5,9 literes, V8-as motor dolgozik, két turbófeltöltővel. A teljesítménye E85-ös üzemanyaggal 1750 lóerő (hagyományos üzemanyaggal valamivel több min 1300 ló) és képes nagyjából 2,5 másodperc alatt 100-ra gyorsítani az autót. A gyártó közléses szerint a végsebessége 483 km/óra.

480 felett is száguldhat majd az SSC Tuatara 26