A Ford Mustang már gyári V8-as ötliteres motorral sem az a könnyen megbocsájtó darab. Az interneten fellelhető videók tucatjai mutatják, hogy hideg gumikkal, lassú reflexekkel a kövér gáz végzetes következményekkel járhat. 

A Shelby új építése pedig a végletekig fokozza ezt a hatást. Ahogy a neve is jelzi, a 825-HP Signature Series Mustang orrában dolgozó V8-as blokk 825 lóerőt termel, de ami ennél is komolyabb kihívássá teszi, az a hatsebességes kézi váltó. 

Ekkora teljesítményt csak a hátsó kerekeken kézi váltóval, kuplunggal eredményesen tempóra váltani már komoly kihívás, de pont ezért a Shelby fejlesztői nem álltak meg a lóerőszám növelésénél.

Az adaptív Magnaride felfüggesztés a kanyarstabilitásról, az elől hat, hátul négy dugattyús Brembo fékrendszerpedig a lassulásról gondoskodik, a kipufogót a Borla szállította, a karosszériaszélesítést igénylő kovácsolt alumínium felnikre pedig 305/30 R20 méretű Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok kerültek. 

Mivel az autó a műhely alapítója Caroll Shelby előtt tiszteleg, ezért a beltérben visszatérő elem a legende aláírása, de a Katzkin-tól származó, kígyóbőr ihlette kárpitozás is igen látványos. A mindössze ötven darabos széria 39 millió forint körüli áron vásárolható meg Észak-Amerikában.

Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 1 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 2 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 3 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 4 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 5 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 6 Ezt a Mustangot csak annak adnánk el, aki tud is vele gyorsan menni 7