A világ sok részén a pick-upok jelentik a legjobb megoldást azok számára, akiknek egyszerre van szüksége a terepképességekre, a raktérre és a személyautós utastérre. A Peugeot is szeretett volna magának egy szeletet abból a szegmensből, ahol a Toyota Hilux és a Nissan Navara is évek óta otthonosan mozog, ezért a kínai Changan platósának alapjaira tervezték a Peugeot Landtreket.
A Landtreket Latin-Amerikában és Afrika déli részén kínálják majd, tehát az európai piacon nem lesz elérhető. A formája igazodik a jelenlegi palettához, a nagy maszk és a fényszóró menetfénye is egyértelműen Peugeot-jellegzetesség. A beltérben sincs ez másképpen, ahol a formák ismerősek lehetnek, egyes kapcsolók is, de a műszeregység nem a kormány felett található és van külön klímapanel is. Ez már csak azért is fontos, mert vannak egészen mezítlábas változatok is, fedélzeti érintőképernyő nélkül, akár kétfős kabinnal.
1,2 tonna a Landtrek terhelhetősége és 3 tonnát is vontathat. A terepszögek az alábbi képen láthatóak. A motorválaszték kéttagú. A gyengébbik, 1,9 literes dízelmotor 150 lóerős és 350 Nm nyomatéka van. Hatsebességes kézi váltó jár hozzá és a gyári adatok szerint 7,8 l/100 km az átlagfogyasztása.
Az erősebbik motor egy turbós, 2,4 literes benzinmotor. Ez 210 lóerős és 320 Nm nyomatéka van. Választható hozzá hatsebességes automata váltó és összkerékhajtás is. A jól felszerelt példányokban LED-es lámpák, Bluetooth-kihangosító, 360 fokos kamera és lejtmenetvezérlő is található.