Az új modellévben nem csak a gyengébb és könnyebb, kétliteres verzióval bővül a Toyota GR Supra kínálata: az Egyesült Államokban már bejelentették, hogy áthangolják a háromliteres, soros hathengeres csúcsmotort. Ehhez lecserélték a leömlőt és csökkentették a sűrítési viszonyt. Az új beállításokkal 340 helyett 387 lóerős, 496 helyett 500 Nm nyomatékú lett a motor (Európában eddig is 500 Nm volt a nyomatéki csúcs, és mivel az eltérés mindössze 1%, simán lehet, hogy csak a mértékegységek átszámításából adódik a különbség – a lényeg az, hogy nyomatékosabb lett a motor.)

Négy tucat extra lóerőt kap a Toyota Supra 1

Ezzel párhuzamosan a gyorsulási szintidő is javult, az Amerikában szokásos 0-60 mérföld/óra (96 km/óra) etapot 4,1 helyett 3,9 mp alatt futja meg az erősebb Supra; ha a kéttizedes javulást Európában is tudja tartani, az 4,1 másodperces 0-100 km/óra értéket adna ki. Hogy mikor jön hozzánk az erősebb Supra, egyelőre nem tudni.

Az erősebb motorhoz egyébként határozottan kitámasztott első rugótornyok, valamint áthangolt lengéscsillapítók és új rugóbakok is járnak, valamint módosították az elektromos szervokormány, az adaptív változó felfüggesztés, a menetstabilizáló berendezés és az aktív differenciálmű vezérlését.

Négy tucat extra lóerőt kap a Toyota Supra 11