A Bugatti Veyron még mindig ott van a leggyorsabb szériagyártású autók között, pedig az első példányok már 15 évesek. 2005 áprilisában rögtön egy rekorddal nyitott a Veyron, 408 km/óra feletti sebességgel száguldott. A 8,0 literes, W16-os motoron négy turbófeltöltő van. A teljesítménye 1001 lóerő, nyomatéka pedig 1250 Nm a gyári adatok szerint. Most annak jártak utána, hogy ebből mennyit tud a mérőpadon.

Háromszor mérték meg az autó teljesítményét, ezek közül a legjobb eredmény a 897 lóerő és 1232 Nm nyomaték volt. Ez ugye a kerekeken mért adat, ami esetében nagyjából 20 százalék hajtási veszteséggel lehet számolni. Vélhetően 1076 lóerőt és 1479 Nm nyomatékot tud még ma is az autó, ami a gyárinál jobb adat. Ez azonban nem meglepő, hiszen a modern turbómotorok általában képesek felülteljesíteni a hivatalos számokon.

Az autó így is szépen szól a mérőpadon, de a tulajdonosa hamarosan egy 15%-os teljesítményfokozó Ryft kipufogóval szereli fel az autót, ami még ezen is javíthat: