Jaguarok restaurálásával foglalkoznak a Woodham Mortimernél, de olyan versenyekre is készítettek már fel autókat, mint a Mille Miglia. Nagyjából 60 fős csapatuk tele van remek mesteremberekkel és mérnökökkel, így pontosan tudják, hogy miként kell hozzányúlni ezekhez a gépekhez. Most épp egy Jaguar E-Type-ot készítettek, amibe 400 lóerős motort raktak.
Kiszélesítették az E-Type kupé karosszériáját, egyedi lökhárítókat készítettek rá és a belterét is újrakárpitozták bőrrel és alcantarával. Új biztonsági öveket és kormányt is raktak az autóba, valamint egy egyedi pedálgépet. A gépháztető alá pedig az eredeti motorja helyett egy 4,7 literes, versenyen már bevált blokk került, ami 400 lóerőt üzembiztosan tud. Hozzá a Woodham Mortimer saját ötgangos váltója csatlakozik, a hátsó kerekek között pedig Powerloc sperr van.
Állítható felfüggesztést kapott, elöl hat-, hátul pedig négydugattyús fékeket. Rengeteget javítottak az autó kezelhetőségén. A készítők szerint kényelmesen le lehet vele gurulni Londonból a franciaországi St. Tropez-be.
Egyesek szerint igazi szentségtörés hozzányúlni egy veterán E-Type-hoz. Ez az a veterán, ami nem csak népszerű, de értékes is. Mindezt annak ellenére, hogy rengeteg van belőle. 1961-től egészen 1975-ig maradt gyártásban és bőven több mint 72 ezer darab készült belőle. Eredeti tehát van bőven azoknak, akik arra vágynak.