A 2019 őszén bemutatott BMW Concept 4-hez képest szinte semmit nem változik a 4-es kupé szériaváltozata. Ez általában jó hír, a rajongók ezúttal talán jobban örültek volna visszafogottabb veséknek, de ez van: majd hozzászokunk, és jó lesz.
Habár a kémfotósok által elcsípett fejlesztési tesztautót tetőtől talpig álcafólia borítja, az erőteljes oldalsó karaktervonal, illetve az izmos kerékívek így is jól kivehetők. A fényszórók keskeny, LED-es darabok, hátul befelé elkeskenyedő lámpákat vizionálunk a fólia alatt.
Sok részletet nem tudunk az autóról: lesz egy M440i 400 lóerővel, és készül már az M4 is, amely egy év késéssel, 2021-ben érkezik majd. Ez is soros hathengeres motort kap, ám teljesen egyedi fejlesztésűt; a teljesítmény várhatóan meghaladja az 500 lóerőt. Eddig minden M4 (és M3 kupé) hátul hajtott; az új M4 lesz az első, amelynek mind a négy kereke kaphat nyomatékot.