Hikari, azaz fény: így nevezte el különleges tanulmányát a kínai származású ausztrál dizájner, Hanzhengyi Pan. Értjük, miért: az autó egyetlen hatalmas üvegszivar (esetleg tojás, vagy mégis inkább padlizsán), amit minden irányból beragyog a nap.
Ha ezt mégsem szeretnék az utasok, semmi gond: elég arra utasítani az üvegpadlizsánt két oldalról közrefogó paneleket, hogy változtassanak alakot, és mint egy kabát felhajtott gallérja, árnyékolják be az utasteret. Ez a kétoldali panel e-gumiból készült, a Toyota egyik fő beszállítója gyártja, de valószínűleg még nem létezik kereskedelmi forgalomban.
A Lexus Hikari így tetszés szerint lehet kitárulkozó vagy begubózó, fényben fürdő vagy árnyékban meghúzódó.
A megoldást külön szimpatikussá teszi, hogy végre értelmet ad a Lexus orsó alakú hűtőmaszkjának: annak törésvonalai ugyanis pontosan illeszkednek az e-gumi oldalfalak ívéhez.
A Hikari tanulmányt egyébként hidrogén üzemanyagcella hajtja, villanymotorja elöl található, a hidrogén tartályok hátul, az üzemanyagcellák pedig a padlóban.
Ajtó nincs: ha beszállnánk, felhajlik az e-gumi-panel egyik sarka. Ülések helyett szintetikus domboldal vár belül; ezeken ülhetünk, fekhetünk kedvünk szerint. Az autót vezetni nem kell, teljes mértékben autonóm.