A YouTube-on ugyanebben az időszakban 110 millió dollárt költöttek a felhasználók, ami a legmagasabb ilyen bevételt jelenti globálisan a streaming-szolgáltatók között – derül ki az Apptopia és a Braze elemzőcégek által kedden közzétett adatokból.

Az iparági jelentés nem részletezi, hogy hány órát töltöttek a felhasználók a streamingszolgáltatások tartalmain, ám a YouTube Kids-et sorolta első helyre és a Netflixet a másodikra. Maga a YouTube áll a harmadik helyen.

Az adatok szerint az Amazon.com játékstreaming-szolgáltatója, a Twitch szintén a legtöbbet letöltött mobilapplikációk között van globálisan, felhasználói mintegy 20 millió dollárt költöttek tartalmaira az első negyedévben.

A koronavírus-járvány és a korlátozó intézkedések nyomán világszerte mindennapossá vált otthoni munkavégzés az online játékok, streaming-szolgáltatások és kommunikáció fellendülését hozta, nyomást gyakorolva a streaming-szolgáltatók infrastruktúrájára és szolgáltatásaik sebességére. A Zoom Video Communications szerda este jelentette be, hogy napi felhasználóinak száma több mint 200 millióra ugrott márciusban a múlt évi napi maximum 10 millióról.

A videostreaming-szolgáltatások használata a mobiltelefonokon 31 százalékkal növekedett márciusban az iparági jelentés szerint.