1972-ben kezdődött meg a G-osztály fejlesztése, amit a Daimler-Benz és a Graz-i Steyr-Daimler-Puch végzett. Az autó egyébként főképp az iráni sah javaslatára született meg, aki ekkoriban a Mercedes egyik elég jelentős részvényese volt. Eredetileg katonai célokra épült, de 1979-től már civil felhasználásra is kínáltak G-osztályt. Innentől kezdve pedig annyira megállíthatatlan lett az összkerekes panelház, hogy ma már inkább státuszszimbólummá érett luxusautó lett belőle.

Ne mercizd le ezt a V8-as Puch 500 GE-t! 1

Ausztriában és Svájcban egészen 1999-ig Puch márkanév alatt árulták a G-osztályt, ilyen ez a sötét lila színű Puch 500 GE is. 1993-tól egy éven át mindössze 446 darab V8-as motorral szerelt G-t gyártottak, ezek közül való ez a Puch is. Az 500 GE 5 literes, V8-asa 237 lóerős és 365 Nm nyomatéka van. A 2340 kg-os autót 11,4 másodperc alatt gyorsítja 100-ra és maximum 180 km/órás tempót tud.

Ne mercizd le ezt a V8-as Puch 500 GE-t! 17

Azért is különleges ez a valamivel több mint 160 ezer kilométert futott autó, mert ez volt az első mind közül. Ezt a Puch 500 GE-t homologizációs célokra és sajtóeseményeken használták. Ez szerepel a korabeli újságokban és brosúrákon.

Ne mercizd le ezt a V8-as Puch 500 GE-t! 18