Amerikában az SQ7-es Audit 4 literes, biturbó V8-as motorral kínálják. Európában viszont a dízel változat elérhető, de bánkódni nem kell miatta, mert a gázolajat evő sportos Q7 sem gyenge jószág. A szintén V8-as dízelen nem csak két turbófeltöltő van, de egy elektromos kompresszort is pakoltak rá. A gyári változat 430 lóerőt tud és 900 Nm nyomatéka van már 1250-től. A 4,8 másodperces gyorsulás sem mondható hosszú időnek.

Az ABT-nek ez persze, nem volt elég. A frissített SQ7 TDI-t kis szélesítéssel és a szokásos elemekkel díszítették. Nem csak a felnik újak (22 colosak), de a kipufogóvégek és a belteret is átdolgozták kicsit. Utóbbival már láthatóan nem tudtak mit tenni, ezért mindenhová karbon elemeket készítettek, még a műszerfal oldalára és az ülések aljára is jutott belőle.

Akinek kevés 430 ló, annak itt az ABT SQ7-ese több mint 500-zal 2

A lényeg viszont a teljesítmény növelése, azzal sem áll rosszul az ABT SQ7-ese. Azt természetesen nem részletezték, hogy dinamizmusban jelent-e változást, de azt igen, hogy sikerült 503 lóerőt kihozni a motorból, mellé 970 Nm nyomatéka van.

Akinek kevés 430 ló, annak itt az ABT SQ7-ese több mint 500-zal 20