A 924-es Porsche ma már egyre keresettebb, de sokáig tényleg szomorú sorsa volt a sportautógyár belépőmodelljének. 2,0 literes, négyhengeres motorja 125 lóerős, amivel nem nevezhető a legdinamikusabb Porschénak és végképp távol áll attól az autótól, aminek ezt a konkrét példányt öltöztették.
A 80-as évek szupersportkocsijai közül a Ferrari Testarossa formája az egyik legjellegzetesebb. A Ferrari 12 hengeres túragépe széles, lapos és az oldalán lévő rácsozás sok tuningcéget is megihletett.
A kiszélesített lemezfelnik és a különböző helyekről összevadászott lámpák, valamint a hátulján lévő utólagos Testarossa felirat mind olyan jel, amiből teljesen egyértelmű, hogy ez a replika nem épp a pontosságra megy.
Ugyanakkor jól hozza a 80-as évek hangulatát az átalakítás, amelyben az alapvetően jó vezethetőséget nyújtó transaxle hajtáslánccal és a széles gumikkal élményben sem feltétlenül rossz.