Úgy tűnik, a koronavírus-járvány ellenére a leggazdagabbaknak továbbra is van igénye a luxuscikkekre, amire jó példa az utóbbi hetekben kézfertőtlenítő-gyártásba kezdő Louis Vuitton anyavállalatának új terméke, a meteoritból készült luxusóra. A divatipar más szereplői sem álltak le teljesen, az orosz Caviar is folytatja tovább a csúcsmobilok átalakítását, ám tevékenységüket a járványhoz igazították.
A cég piacra dobta a szinte teljesen ezüstbe csomagolt iPhone 11 Prót. Az Apple legerősebb okostelefonját a vásárlók négy különféle mintázattal vásárolhatják meg, a hátlapon olyan vallási és spirituális jelképekkel, melyeket a világ különböző kultúrái, illetve vallásai valamilyen védőszereppel ruháztak fel.
Nézd meg videón is a különleges telefonokat:
A már-már művészi értékkel bíró domborművek aranyból és ezüstből készültek. A vásárlók választhatnak, hogy a tisztaságot és a spirituális egyensúlyt jelképező lótuszvirág, a gonosztól védő Fatima keze, a gyógyító erejű Szent Miklós vagy a békéért és a jólétért küzdő sárkány közül melyik kerüljön az 5290 dolláros (1,75 millió forintos) telefon hátuljára.
A Caviar korábbi telefonjaihoz képest meglepően kevés aranyfelületet kapott a mostani, Talisman névre hallgató kollekció. Az ezüst dominanciája nem véletlen: a fémnek már az ókor óta ismert az antibakteriális hatása, az orosz cég pedig a csodatévő mintázatok mellett ezzel is szeretné védeni vásárlóit ezekben a nehéz időkben.
Keresd az élet első osztályú pillanatait a Facebookon is, kövess bennünket!