A BMW X7-es már a méreteivel is üzeni, hogy nem egy szerény jelenség. Az X7 5151 mm hosszú, 2000 mm széles és 1805 mm magas, tengelytávja pedig 3105 mm. Önmagában is meggyőző jelenség, ami miatt sokan kritizálják a BMW-t, de az X7-esre főleg azért volt szükség, mert az amerikai piacon a felénk szintén nagynak tűnő X5-ös szinte eltörpül a Cadillac Escalade mellett.
Az X7 tehát méreténél fogva is feltűnő jelenség, nem beszélve a hatalmas vesékről az orrán. A belépőváltozat 265 lóerős dízel, de elérhető 530 lóerős biturbó V8-assal is. Ez a Lumma tuningcégnek teljesen mindegy volt, ők csak egy kicsit még határozottabbá szerették volna tenni a gépet.
Ezért a műanyag sárvédőívek cseréjével oldalanként 50 millimétert toldottak az X7-re és további apróságokat is készítettek hozzá. Állításuk szerint az első lökhárító toldata segíti a fékek hűtését. A hozzá kínált 24 colos alufelniken elöl 275-ös, hátul pedig 355 széles gumik vannak. A csomag ára több mint 5,5 millió forint. De vajon mi haszna van a hátsó ablak alá tett légterelőnek?