Az Egyesült Királyság egyik legnagyobb kisteherautókkal kereskedő vállalata kíváncsi volt arra, hogy az emberek mennyire ismerik az autómárkák emblémáit. Össze is gyűjtöttek száz, különböző életkorú önkéntest, akiknek mindenféle külső segítség használata nélkül le kellett rajzolniuk az emblémákat.
Az időkorlát nélküli feladat a többségnek nem okozott gondot: az 54 nőből és 46 férfiból álló csoport 80 százaléka jó színeket használt, 78 százalékuk pedig az embléma formájával is tisztában volt. Az eredményeknek azonban csak 12 százalékára lehetett rámondani, hogy közel tökéletes lett, és a rajzok 26 százalékát értékelték jónak.
Rengeteg borzasztó eredmény született. Ezeket a fenti képre kattintva lehet böngészni, az alábbiakban pedig megmutatjuk, milyen is lenne, ha az autómárkák ötletet merítenének a rajzokból, és lecserélnék jól ismert emblémáikat.