Eredetileg ezen a hétvégén rendezték volna a túraautó-világkupa, egyúttal a kamion Európa-bajnokság magyarországi fordulóját, ám a koronavírus-járvány és az annak függvényében hozott szigorítások miatt végül elmaradt a Super Racing Fesztiválra keresztelt esemény. Marrákes még korábban, a Nordschleife és Vila Real pedig azóta esett ki a versenynaptárból, így a sorozat promótere már egy módosított versenynaptáron dolgozik.
Ennek értelmében a szezon augusztustól novemberig tartana, a Motorsport.com olasz kiadása pedig úgy értesült, hogy idén már csak európai versenyeket rendeznének, vagyis Ázsiába (Kínába, Dél-Koreába, Makaóba és Malajziába) nem látogatna el a bajnokság. Így azonban visszatérhet a versenynaptár a Hungaroring, valamint Németország és Portugália – utóbbi egy másik helyszínnel, miután a teljes Vila Real-i programot törölték.
A szlovákiai, az aragóniai és az osztrák hétvége sorsáról viszont nincsenek egyelőre fejlemények. Mindenesetre az Eurosport Events részéről még korábban leszögezték, törekednek arra, hogy a korábbi tervekkel összhangban 20 futamot rendezhessenek idén.
Mielőtt lecsapott volna a WTCR-re is a vírus, eléggé foghíjas képet mutatott a mezőny: 14 autót és 11 versenyzőt jelentettek be, holott az induláshoz szükséges létszámminimum 16 fő lenne. A helyzetet pedig tovább bonyolíthatja, hogy a SEAT sportmárkája, a Cupra a járvány gazdasági következményeire hivatkozva 2020-ban biztosan nem fog „gyári” programot futtatni.
A korábbi bejelentések alapján viszont két magyar versenyzőre is számíthatunk a rajtrácson: a regnáló világkupagyőztes Michelisz Norbert a Hyundai, míg Tassi Attila a Honda gyári versenyzőjeként folytatja.