A Porsche 911 Carrera S és Carrera 4S típusok eddig csak nyolcfokozatú PDK duplakuplungos sebességváltóval voltak elérhetők, mostantól azonban hétfokozatú kézi sebességváltó is kérhető hozzájuk – a vételár nem változik. A kéziváltóhoz alapáron jár a Sport Chrono csomag, ahogy a PTV nyomatékvektor-szabályozás funkció is. Szintén tartozék a hátsó mechanikus differenciálzár, valamint az abroncsok hőmérsékletét mérő műszer (amely téli abroncsok esetén nem működik).

Hétfokozatú kéziváltót kap a Porsche 911 1

A Sport Chrono csomag része a visszaváltást segítő automatikus gázfröccs, a dinamikus motorbak, a kormányról kapcsolható ötállású üzemmódváltó (normál, sport, sport+, nedves és egyéni), a stopperóra és egy pályahasználatot támogató alkalmazás.

A 450 lóerős kéziváltós Carrera S 4,2 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége 308 km/óra. Az autó menetkész tömege 1480 kg. A duplakuplungos váltóval szerelt Carrera S ugyanolyan gyors, 45 kilóval nehezebb, mégis 0,7 másodperccel hamarabb gyorsul 100 km/órára (Sport Chrono csomaggal).

Hétfokozatú kéziváltót kap a Porsche 911 21

Porsche 911 Carrera S

Az új modellévben a 911 is megkapja a Panamera és Cayenne családokból ismerős, előre gondolkodó InnoDrive adaptív tempomatot, amely navigációs adatok alapján három kilométerre előre látja a várható emelkedőket, kanyarokat, körforgalmak stb., és ezek függvényében számítja ki a hajtáslánc vezérlését.

Egy másik fontos újdonság a Smartlift funkció, amely bizonyos beprogramozott földrajzi pontokon automatikusan 40 mm-rel megemeli az első futóművet.

Hétfokozatú kéziváltót kap a Porsche 911 22

A harmadik új opció a legelső 911 Turbo stílusát idéző bőrkárpitozás, steppelt középső üléspanelekkel és ajtópanelekkel, valamint egyéb igényes megoldásokkal. Van még azután zajcsillapító, kis tömegű ablakcsomag (mínusz 4 kg), változtatható árnyalatú hangulatvilágítás, valamint egy új karosszériaszín, a pitonzöld.