A stuttgarti Hofele Design 35 éve tevékenykedik a tuningiparban, 2018 óta hivatalos átalakítói a Mercedes-Benz termékeknek (azaz beavatkozásuk nem jár garanciavesztéssel). Most bemutatott munkájuk alapján a visszafogottság és az otromba kivagyiság közötti megnyugtató középutat képviselik. Igaz ez annak ellenére, hogy a kiindulási alapként választott Mercedes-AMG G63 (585 LE teljesítmény, 850 Nm forgatónyomaték, 4,5 mp gyorsulás 0-100 km/óra, 220 km/óra végsebesség) eleve nem a szerénység mintapéldánya.

Karbonöltönyt kapott a legférfiasabb Mercedes 1

A hűtőmaszkot, valamint az azt díszítő Mercedes-csillagot saját darabra cserélik, tetszés szerint krómozott, fényezett vagy karbon kivitelben. A tetőkeretre kiegészítő fények kerülnek, a lökhárító agresszívabb, sportautós kialakítást kap. A szénszálas kerékív-toldások árnyékában 24 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák forognak.

A leglátványosabb részlet a motoros mozgatású oldalsó küszöb, amelyet ráadásul mindkét oldalon dupla kipufogóvég tör át. Utóbbiak a küszöbbel együtt mozognak – magyarul csak díszként szolgálnak, az égéstermékek valamivel beljebb, de ugyanúgy oldalt távoznak, mint az alapkivitelű G 63 esetében. A hátsó lökhárító, illetve a pótkerék borítása ugyancsak szénszálas lemezből készült.

Karbonöltönyt kapott a legférfiasabb Mercedes 13

A szénszálas mutatvány után akár el is engedhették volna a belső teret, ám ott is kifejezetten ízléseset alkottak a Hofele fivérek: a bőrök, Alcantara-szövetek, színek és minták gazdag választékából válogathatnak a vevők, a képen látható mintázatot számítógép-vezérelt gépekkel hozzák létre.

Az utastér egyébként nem csak unalmas ötszemélyes kialakításban kérhető: igazgatósági tagok szállításához a négyüléses verzió ideális, vagy kérhetünk kiszerelhető harmadik üléssort is.

A hajtáslánc, a futómű és a garanciális feltételek nem változnak.