Mindössze 100 példányban készül a Lotus Elise Classic Heritage Edition, egy négy tagból álló limitált széria. A színkombinációkat a márka legendás régi versenyautói ihlették. A száz darabos szérián belül nem korlátozzák az egyes variációk arányát: minden vevő azt választja, amelyik a legjobban tetszik neki.
Lotus Type 72D
Az autók az Elise Sport 220 modellen (1,8 literes kompresszoros motor, 217 LE teljesítmény, 250 Nm forgatónyomaték, 914 kg menetkész tömeg, 4,6 mp 0-100 km/óra gyorsulás, 234 km/óra végsebesség) alapulnak, kibővített külső és belső felszereltséggel.
DAB digitális rádió, klímaberendezés, tempomat kerül minden egyes Classic Heritage kivitelbe. Könnyített, kovácsolt alufelnik és belső színcsomag egészíti ki a felszereltséget. Opciós a felszerelhető keménytető, a könnyített Li-Ion akkumulátor, illetve a titán kipufogó rendszer.
Nézd meg videón az autót:
a videó a hirdetés után indul
A fekete-arany színkombó arra az autóra emlékeztet, amellyel az 1972-es F1-es évadban Emerson Fittipaldi öt futamgyőzelmet ért el.
Lotus Type 49B
Piros, fehér és arany: pont ezekkel a színekkel fényezték le Graham Hill 1968-as versenyautóját.
Lotus Type 81
Aki Nigel Mansell, Elio de Angelis és Mario Andretti 1980-as triójára esküszik, válassza a kék, piros és ezüst fényezést.
Lotus Type 18
A Lotus 1960-ban, a Monacói Nagydíjon ért el először pole pozíciót, illetve futamgyőzelmet a Forma-1-ben. A kék-fehér autó volánjánál a néhai Sir Stirling Moss varázsolt.