1955-ben került a Forma-1-be Sir Jack Brabham, aki aztán 1959-ben 1960-ban és ’66-ban is bajnok lett a sorozatban. Utóbbi világbajnoki címét ráadásul saját építésű autójával nyerte, amire azóta sem volt példa. Fia, a többszörös La Mans-győztes David Brabham fejlesztette a BT62-est is. Ez egy olyan szupersportautó, amit távolról sem az utcán parádézásra találtak ki, hanem a versenypályára. Meg visszatérni a Le Mans-i 24 órás futamra.

Méregdrága játék a Brabham BT62-es 1

Két éve jelentették be, hogy 70 darabot készítenek az autóból és ez itt a legelső, teljesen FIA-kompatibilis példány. 1 millió angol fontért, tehát több mint 350 millió forintért kínálják a BT62 Competition-t. Olyan nevek dolgoztak az autón, akik korábban a Ferrari, McLaren, Aston Martin, Koenigsegg, Tesla and General Motors vállalatoknál tevékenykedtek.

Méregdrága játék a Brabham BT62-es 23

5,4 literes, szívó V8-as motorja 700 lóerős és 666 Nm nyomatéka van, hozzá hatgangos szekvenciális váltó kapcsolódik és persze, hátsókerék-hajtású. A Brabham BT62 Competition súlya mindössze 972 kg. Ennél az utcán is használható változatok azért nehezebbek és legfőképpen kicsit kényelmesebbek lesznek.