Ez a Peterbilt 359-es 1985-ben gurult le a gyártósorról, egy évvel azelőtt, hogy az amerikai gyártó kínálatba emelte volna a magasabb tetős („High Cube”) hálókabint. Ennek ellenére ennél a sorozatnál nem lehetett panasz a helykínálatra, hiszen a vásárlók kérésére a Peterbilt 1978-ban bemutatta a legtágasabb, immáron 127 inches (322,58 cm) hálófülkéjét, amit a 359-es gyári brosúrában csak a „kategória legjobbjaként” jellemeztek.

Ez a Peterbilt azonban még hagyományos 63 inches (160 cm) fülkével készült és egészen addig így rótta a végtelen amerikai utakat, amíg 1996-ban az Indiana állambeli Tim Ludwig meg nem vásárolta azt a Werner Enterprises-től azzal a céllal, hogy hétvégi kempingezésre alkalmas teherautót csináljon belőle.

A férfi első körben „eltüntette” a harmadik tengelyt, leszedette az eredeti hálókabint és a nyereg szerkezetet, majd egy 154 inches ( 391 cm), tehát a gyárinál jóval nagyobb hálófülkét tetetett a helyére. Az átalakítás során a Peterbilt 359-es új, rendhagyó fényezést is kapott, mert Tim rendőrségi járművekre emlékeztető színterv mellett döntött és így a teherautó megkapta a Paddy Wagon, vagyis „Járőrkocsi” becenevet.

Felesleges a nyaraló, ha van egy ilyen teherautód 1

A motorháztető alatt még mindig a jó öreg gyári Catepillar 3406B típusú 455 lóerős motor dolgozik.

Az ezredfordulón az eredeti tulajdonos 30 centiméterrel növelte meg a fülke hosszát ennek eredményeképpen páratlan hálófülke jött létre, pazar helykínálattal és felszereltséggel. Három évvel később pedig teljes felújításon esett át a jármű, amelynek során hangulatos külső LED-világítást kapott, hálófülkéjét pedig légkondicionálóval is felszerelték.  Ezért volt szükség a hálókabin ajtóval történő elválasztására ami egyrészt hasznos, másfelől pedig nyugodt környezetet biztosít az ott tartózkodók számára.

Az egyedi építésű hálófülke belseje látványra sokkal inkább hasonlít egy vízparti nyaralóra, mint egy nyerges vontató hálókabinjára, bár a konyhában lévő fotelek még emlékeztetik az embert arra, hogy valójában egy jármű van a talpa alatt. A csempe-hatású padlóburkolattal, a gránit színű konyhai munkalapokkal, valamint a plafon  padlógerendákra emlékeztető kialakításával a járművet átalakító szakemberek igazi „otthoni” környezetet hoztak létre. A hátsó traktusban pedig egy kellően széles és hosszú ágy várja a sofőrt, vagy utasát, hogy erőt merítsen a következő utazáshoz.

Felesleges a nyaraló, ha van egy ilyen teherautód 2

Jól felszerelt konyha áll rendelkezésre a fedélzetén.

Felesleges a nyaraló, ha van egy ilyen teherautód 3

Hálóágyon pihenhetnek meg az utazók.

Bár a kabint a gyári változathoz képest olyannyira tökélyre fejlesztették, hogy akár már lakókamionként is lehetne gondolni erre a Peterbiltre, a zuhanyfülke és a WC hiánya egy kicsit árnyalja a képet. Igaz, korábbi tulajdonosa lakókocsit vontatott vele, így elképzelhető, hogy egyszerűen nem érezte hiányát a vizes blokknak. Kétségtelen ugyanakkor, hogy felszereltsége kiváló, hiszen fedélzetén hűtő, mosogató, televízió és mikrohullámú sütő van, a személyes holmik tárolására pedig számtalan zárható szekrény szolgál.

Felesleges a nyaraló, ha van egy ilyen teherautód 4

Hátulról is impozáns látványt nyújt a Peterbilt 359-es.

Jelenlegi, kaliforniai tulajdonosa 175 ezer dollárért, vagyis átszámítva 57 millió forintért kínálja a különleges Peterbiltet, ami kora ellenére is jó állapotnak örvend, hiszen az elmúlt 35 évben „mindössze” 775 377 kilométert gyűjtött össze eddig.