Lehet, épp ott ette meg végképp a rozsda, ezért folyamodtak az építők ehhez a megoldáshoz. Bármi is legyen a háttérben, egyedi lett a végeredmény, ilyen Mazda nem fut még egy az utakon. A konstrukciót elnézve a B-oszlopot távolították el, és egyszerűen összehegesztették a megmaradt két felet, az első ülések is kompletten kikerültek, a sofőrnek és bátor utasának a hátsó üléspadon kell helyet foglalni. 

Biztos érdekes egy ilyen kurtított autót vezetni, de úgy tűnik, kevesen vágynak az élményre, mert már negyven hete fent van a hirdetés Facebookon. Igaz, a vételár is elrettentő lehet, mert 2200 dollárt (700 ezer forintot) kérnek a rövid Mazdáért. 

Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 1 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 2 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 3 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 4

Az őrült tengelytávcsökkentést egy angol műhely emelte mesteri szintre, az ODD Cars által épített Volkswagen Golf II GTI mutatja meg, milyen lehetne a Mazda, ha profin csinálják. Ők még bátrabbak voltak, és annyit kivágtak a kocsiból, hogy ajtók sem maradtak, egyszerűen be kell ugrania annak, aki élvezni akarja a két duplatorkú karburátorral szerelt motor hangját. 

Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 5 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 6 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 7 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 8 Ez lesz az eredménye, ha kivágjuk egy Mazda közepét 9