Az Opel Antara és az első generációs Buick Envision még édestestvérek voltak. A szülők válása és újraházasodása miatt azonban az utódok már különböző génekből épültek fel: az Opel Grandland X a PSA csoport EMP2-es padlólemezére épül, míg a most bemutatott, második generációs Buick Envision viszont azt az észak-amerikai E2XX platformot kapta meg, amely egyébként az Opel Insignia alapját is adja.
A Buick Envision tehát a legcsekélyebb mértékben sem rokona az Opel Grandland X-nek (nem is egy méretosztályba tartoznak), ha viszont egymás mellé tesszük őket, rengeteg ponton fedezhetünk fel hasonlóságot a két típus között, a hűtőmaszk sziluettjétől a hátsó szélvédő eséséig.
Ez persze nem nagy ügy, a legtöbb modern szabadidőjármű ugyanazt a sablont követi. A már említett hűtőmaszk és a korábbi családi szálak miatt mégis nehéz elvonatkoztatni, és bizony az Envision frissebb, izmosabb, fiatalosabb formavilágú crossover, mint a kissé túlságosan is szabályos és komoly Grandland X.
Ki gondolta volna, hogy egyszer ezt mondjuk: Kínában szebb Opelt gyártanak, mint Németországban (a Grandland X tavaly október óta már Eisenachban készül, nem a franciaországi Sochaux-ban.)
A Buick Envision 2021-ben kerül piacra, egyelőre minimális információkat árultak el róla. Annyit tudunk róla, hogy tele lesz vezetőtámogató funkciókkal, 10 colos érintőképernyős infotainment rendszere integrált appokat kap (Amazon Alexa, Spotify, Pandora, Fox Sports), lesz benne Apple CarPlay és Android Auto.
Motorból egyetlen egyet kap az Envision: 2,0 literes, négyhengeres turbós benzinest, amihez kilencfokozatú automata váltó társul.