A Forma-1 kedd délelőtt hivatalosan is bejelentette, hogy július elején elindul a 2020-as szezon, a most kiadott európai menetrend alapján 10 hét alatt 8 futamot zavarnak majd le szeptember elejéig.
Az F1-rajongó örülhet, hogy a nyáron szinte minden hétvégére jut majd szórakozás, de a csapatoknál aggódnak, ugyanis az ilyen feszített tempó alaposan megterheli majd az utazó stábokat, de ami még ijesztőbb, alkatrészhiánnyal is fenyeget.
A koronavírus-járvány miatti, a távolságtartást és a kiadások leszorítását is célzó kötelező F1-es gyárleállások miatt csak a napokban indul meg az alakulatok bázisain a munka, tehát az elmúlt hónapokban nem volt lehetőség pótalkatrészek gyártására és készletezésére, a szezon pedig épp az autógyilkos kerékvetőiről ismert Red Bull Ringen kezdődik majd, ráadásul két futamot is tartanak az osztrák pályán, sőt, hármat, ha a második hétvégén a hagyományos időmérő helyett kvalifikációs sprintversenyt rendeznek, mutat rá a Racefans.net.
A szakoldal szerint jó néhány csapatnál tartanak tőle, hogy néhány incidens után alkatrészek nélkül maradhatnak, ugyanakkor egy alakulat azt mondta a lap megkeresésére, hogy képesek lesznek a megfelelő ütemű gyártásra.