A látásvizsgálatoknál használt tábla mintáját követve építették fel a Mercedes-furgon raktérajtajára ragasztott reklámszöveget.
Futottak még…
Egy elegáns vörös ruha és egy “diszkrét” dekoltázs, és majdnem kész a tökéletes reklám, persze ehhez kellett egy frappáns szlogen is.
Szexszel könnyebb eladni?
Kár vitatni, hogy ezek a hirdetések képesek elvonni a férfiak, de a nők figyelmét is a vezetéstől. Hiszen azért készítik őket, hogy még a mai reklámzajban is fel tudják kelteni az érdeklődésünket.
Egy örök érvényű mondás szerint szexszel mindent el lehet adni. Mivel egy kacéran kivillanó boka ma nemigen kelti fel a fogyasztók érdeklődését, adni kell a látványnak a domborulatokkal. Nem kétséges, hogy a férfiak érdeklődését ezzel biztosítani lehet, más kérdés, hogy ez mennyire ösztönöz vásárlásra, ami a reklám lényege lenne.