Két új könnyűfém keréktárcsa, valamint háromrétegű Vertigo-kék fényezés érkezik a 2020. modellévben a Peugeot 308 kínálatába. Szintén esztétikai adalék a fekete optikai csomag, amely a krómelemeket (hűtőmaszk, ködlámpa-keret, ablakszegély, kombi tetősín stb.) magasfényű feketére cseréli.

Megújul a Peugeot 308 1

Új generációs márkatársaihoz (208, 2008) hasonlóan a 308-as is megkapja a digitális i-Cockpit műszerfalat, 10 colos digitális műszeregységgel, valamint fényes fekete központi érintőképernyővel. Utóbbi Android Auto- és Apple CarPlay-kompatibilis, a navigációs rendszer 3D térképet alkalmaz, és valós idejű forgalomfrissítéssel is szolgálhat.

Megújul a Peugeot 308 25

A Peugeot kibővítette a 308 vezetőtámogató funkcióit: 30 km/óráig (vagy automata váltó esetén álló helyzetig) aktív adaptív tempomat, 180 fokos tolatókamera és parkolórobot, gyalogost és kerékpárost akár éjjel is érzékelő automata vészfékrendszer, a sebességkorlátozás mellett a stoptáblát és az egyirányú utcákat jelző táblákat is felismerő rendszer, elkormányzó holttérfigyelés, és egy sor további funkció került fel a palettára.

Megújul a Peugeot 308 26

Hajtásláncból nincs új, csak modernizált: az 1,2 literes, háromhengeres benzinmotor 110 vagy 130 lóerővel szolgál. A dízelek 1,5 literesek, négyhengeresek, és 100 vagy 130 lóerősek. Mindkét 130 lóerős motor kapható nyolcfokozatú automatával. A csúcsverzió továbbra is a 263 lóerős, 1,6 literes Peugeot 308 GTi, amely azonban nem minden piacon elérhető.

Megújul a Peugeot 308 27

A három felszereltségi szint mindegyike extra tartalmakkal egészül ki, illetve mostantól minden esetben alapfelszerelés a digitális rádióval szerelt multimédiás egység, a kétzónás klíma és a tolatóradar.