Alapvető autós igazság – legalábbis szerintem -, hogy minden autónak jól tud állni egy kis versenyszerű célszerűség. Legyen szó egy Twingoról vagy akár egy kombi Volvo-ról, a slick gumik, a szépen belőtt, jól terpesztő futómű és a látványosan bitang fékek önmagukban is messze kívánatosabbá tesznek bármit. A 3-as BMW-nek meg már az E21-es óta jól áll a pályaautós gúnya és ez az F30-assal sincs másképp.

Versenyre kész ez a kicsövezett BMW 328i 1

Karbon takaróelem van az első fényszórók helyén az IMSA ST osztályára felkészített fehér BMW 328i-n meg a szükséges átalakítások. Tehát a mindenfelé állítható, kőkemény futómű mellé kapott Diffsonline sperrt és Getrag GS6-17BG hatgangos kéziváltót. Az utasteret teljesen kipakolták, kicsövezték és egyetlen kagylóülés került vissza, valamint digitális műszeregység.

Versenyre kész ez a kicsövezett BMW 328i 33

Eredetileg 245 lóerős az N20-as kódú, 2 literes, négyhengeres turbómotor a 328i-ben, de itt MHI feltöltő és Motec vezérlő is került rá. Kovácsolt dugattyúk, egyedi intercooler és nagyobb teljesítményű benzin- és vízszivattyúk is vannak az autóban, mert a teljesítmény bőven 300 lóerő feletti. A kipakolt F30-as egész picikét több mint 1,3 tonna.

Versenyre kész ez a kicsövezett BMW 328i 34

Bring A Traileren hirdetik az autót és egy halom mérés, pályarajzok és rengeteg kép mellett még a Utah Motorsports Parkban készült videót is mellékeltek:

a videó a hirdetés után indul