Míg tavaly a Ferrari komoly motorelőnnyel kezdte az évet, az őszi szigorítások után ez eltűnt, a 2020-as téli tesztelés eredményei alapján pedig legfeljebb a harmadik erő volt a maranellói csapat.

A Motorsport.com a korábbi hírekkel egybehangzóan arról tudósít, hogy a Ferrari a júliusi, ausztriai szezonnyitóra ezért új motort visz, a téli teszteken használt 062/1-es helyett az idény elindulásakor a 062/2-es lesz a homologált specifikáció, amely nagyjából 15 lóerővel nyújt majd többet és állítólag megbízhatóbb is lesz.

Az oldal hozzáteszi, hogy az új erőforrással együtt is a harmadik erő maradhat a Scuderia, ugyanis hiába a becsült 2-3 tizedes körönkénti tempójavulás, a Mercedes és a Red Bull sem ült ölbe tett kézzel a kényszerszünet alatt, ráadásul a Ferrari a még fennálló gyártási nehézségek miatt valószínűleg nem is viszi el az összes aerodinamikai fejlesztését a Red Bull Ringre.

 

Kövess minket a Facebook-on!