Tizenkét éve születtet egy cikkünk, aminek „Isteni autó 250 ezerért” volt a címe. Akkor, 2007-ben ennyiért (ami itthon 800 ezerre nőtt magyar rendszámmal, de ez egy másik történet) adták Németországban a szebb állapotú E36-osokat. 

Azóta még inkább ráragadt a legolcsóbb csapatós BMW címkéje az 1990 és 2000 között gyártott generációra. Aki egy télre akart lerúgásra ítélt, hátul hajtó verdát, az biztos hogy beletúrt a kínálatba. Viszont az évek múlásával tisztult a kép, a hathengeresek ára elkezdett felfelé kúszni, az M3 pedig sokkal jobb befektetés, mint az állampapír.

A négyhengeres alapmotorral szerelt 316i sokáig maradt az olcsó kategóriában, most viszont úgy tűnik, ezek is megindultak a magasabb tartományba.

Itthon is akad egy 58 ezer kilométerrel, 1,5 millió forintért, P-s rendszámmal, szűkszavú hirdetéssel.

28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 1 28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 2 28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 3 28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 4

Nem ez az egyetlen eladó darab egymillió felett, de külföldön is hasonló jelenség tapasztalható, a képeken szereplő 44 ezer kilométert futott, de fapados 316i-ért 6900 eurót (2,4 millió forint) kértek Hollandiában.

28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 5 28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 6 28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 7