Minden bizonnyal a többségnek semmit sem mond a Deronda márkanév, pedig az Egyesült Királyságban 17 évvel ezelőtt, 2003-ban bukkant fel első prototípusával, a Type F-fel, míg az amerikai piacnak a G400-at alkották meg.

Ami az üvegszálas karosszéria alatt rejtőzik, nem gyerekjáték, 6,0 literes, V8-as erőforrásról van szó, ami 400 lóerőt és 542 Nm nyomatékot tud. Ehhez a Porsche G50 ötsebességes manuális váltója párosul.

Erről az autóról még sosem hallottál 1

További különlegesség ebben az autóban, hogy ugyan mind a négy felni átmérője 18 colos, viszont szélességük elöl 9, hátul 10 colos, rajtuk a Michelin Pilot Sport abroncsokkal. A fékezésben a Corvette C5 első féknyergei segítenek, hátulra pedig egydugattyús féknyergeket szereltek.

Pályaautózásra tervezett méregzsák lévén a Deronda utasterében alig található valami: egy Sparco kormány, a váltó, egy kisebb műszercsoport, valamint egy maroknyi gomb. Egy pályanapra nem is kell persze több!

Erről az autóról még sosem hallottál 17

Floridában árulják ezt a 2008-as példányt 2500 mérfölddel, vagyis alig több mint 4000 kilométerrel az órában. Három nappal a vége előtt a licit mindössze 15 ezer dollárnál (4,7 millió forinttal) tart, holott tavaly márciusban 40 269 dollárért talált gazdára, ami mai árfolyamon számolva közel 12,6 millió forintnak felel meg.