Megérkeztek a Bronco terepjárók, rögtön hárman: ha aszfaltorientált, önhordó karosszériás, kompakt szabadidőjárműről van szó, a Bronco Sportot mutatjuk be, ha pedig ide kattintasz, a stílusában hasonló, de zárt szelvényű acélalvázra épülő, két- és négyajtós hardcore verziókról olvashatsz. Videón is megnéznéd őket? No problem: kattints bátran ide, csak aztán gyere vissza!
Megirigyelte a Jeep sikereit a Ford, és miután a Broncóval megtámadta a Wranglert, a Compassnak állított csapdát a Bronco Sporttal. A modell egyértelműen a Bronco stílusjegyeit viseli magán, de visszafogottabb, akár női vásárlók ízlésének is elfogadható módon.
Az autót kifejezetten ultra sokoldalúnak tervezték, ezért például csomagtartójában elfér két mountain bike, illetve ugyanide rendelhető egy jól variálható rendezőrendszer, melynek az egyik eleme asztalkaként segíti a pakolást, ha kempingezünk. És aztán ott van a cikkünk címét ihlető sörnyitó a csomagtérajtó keretében.
Az önhordó vázra épülő Bronco Sport zárható hátsó differenciálműves összkerékhajtást kap, de felező nem jár hozzá. Különböző talajokon (csúszós, havas, homokos, saras, sziklás) elektronikus ESP-szabályozó rendszer segíti az előrejutást, illetve az autó megkapja a Bronco tereptempomatját. Van robusztus vonószem, a gázlómélység 600 mm, és a fenéklemez négy pontjára védőelemeket illeszthetünk.
Ezzel együtt a Bronco Sport aszfaltorientált modell. Erre utal, hogy mindkét tengelyen független felfüggesztést találunk, illetve hogy akár 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorral (181 LE) is megvásárolható. A másik erőforrás egy 245 lóerős, kétliteres benzines. A váltó mindkét esetben nyolcfokozatú automata.
Az ülések hátoldalán húzózáras zseb és Molle rögzítőrendszer segít rendet tartani, a hátsó utasülés alatt vízálló rekesz várja a saras csizmákat, a csomagtartóba 400 V-os hálózati feszültséget adó inverter és 12 négyzetmétert bevilágító talajfényszóró segít kempingezni.