A két ausztriai versenyhétvége adatai azt mutatják, hogy a 2019-es idényhez képest a mezőny többsége javulni tudott, mindössze három csapat nem lépett előre/romlott: a Ferrari, az Alfa Romeo és a Haas.

Hogy mi a közös bennük? Természetesen a Ferrari-erőforrás, ami tavaly a gyanú szerint ügyeskedéssel, szabálytalansággal volt a mezőny legjobbja, és miután a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) több szigorítással bezárta a kiskapukat, oda is lett az ereje.

A haasos Kevin Magnussen óvatosan ugyan, de megerősíti ezt:

„Egyáltalán nem hiszem, hogy a csapat munkájától lett rosszabb az autó” – mondta, miután a tavalyihoz képest fél másodperccel rosszabb tempó okáról kérdezték.

„Azt hiszem, ha megnézzük a Ferrari-motoros autókat, láthatunk bizonyos hasonlóságot. Valószínűleg ez fog vissza minket” – folytatta.

„Biztosra nem állíthatom, hogy a motor, én csak azt tudom, hogy az egyeneseken lassúak vagyunk, és több leszorítóerőről kell lemondanunk, mint tavaly.”