Bármelyik amerikai családi vígjáték tökéletes kelléke lenne a Honda Odyssey, mert szinte süt róla, hogy ebben a sok gyerek mellett elfér a babakocsitól kezdve az utolsó homokozólapátig minden. Ezek az 5 méternél is hosszabb, 3 méteres tengelytávú kisbuszok nagyjából a műfaj csúcsai és ez különösen igaz lehet a frissített Odyssey-re, ami kicsit szebb és sokkal okosabb lett. Az inkább szabadidő-autókra váltó európai vásárlókhoz viszont maximum csak konténerben jut el.
Tolóajtaján keresztül egyszerű a beszállás és a méreténél fogva még a harmadik üléssorban is bőven akad hely a Honda Odyssey-ben, amiben szabadon variálhatók a hátsó ülések (MagicSeat), tehát nem csak 7 személyes lehet, hanem akár középső folyosó kialakításával 4 is. Vagy éppen kétszemélyes, ha a komplett Tescót… vagyis inkább Walmartot kell hazacipelni. A raktér akár 4,5 köbméteresre bővíthető, ami már tényleg furgon szintű hely. Ezek mellett egy halom tároló van még az autó különböző pontjain.
Háromzónás klíma, fűthető és szellőztethető ülések, fűthető kormány, naprolók és még felsorolhatatlanul sok kényelmi funkció van. Még a tetőből lehajtható képernyő (10,2 colos) is rendelhető hozzá, hogy a hátul utazó aprótalpúakat lekösse a mese vagy játék.
Két további érdekesség a CabinTalk és a CabinWatch rendszer. Előbbi az első üléseken folytatott beszélgetést továbbítja a kabin végébe, utóbbi pedig egy kamera, melynek képe a központi kijelzőn jelenik meg, így szemmel lehet tartani a hátsó két sor utasait. A legmókásabb extra viszont továbbra is a fedélzeti beépített porszívó.
3,5 literes, szívó V6-os i-VTEC motor kerül a Honda Odyssey-be, mely 280 lóerő teljesítményét 6000-es fordulaton adja le, mellé 355 Nm nyomatéka van 4700-tól. hozzá 10 sebességes automata váltó csatlakozik és elsőkerék-hajtás. A tesztek szerint 9,5 l/100 km alatti fogyasztást tud hosszú utazáson. Amerikában 10 millió forintnak megfelelő összeg az alapára.