Eredetileg a Volvo 2005 nyarán mutatta be a C70 második, P1 kódjelű generációját. A gyártásból 2002 szeptemberében kifutó kupét és a nála tovább készített kabriót egyetlen modell, egy nyitható keménytetős kabrió pótolta. Az autó 2009-ben esett át modellfrissítésen és 2013-ig volt piacon.

Kétmillió forinttól mennek felfelé a használt Volvo C70 kabriók árai a második generációból, a legtöbbe kerülő autók nagyjából 6-6,5 millió forintért keresnek új gazdát. A Vezess Értékbecslőben az egyik legvonzóbb motorváltozatban, az öthengeres szívó benzinessel járt egy C70.

Ezzel az autóval a Balaton királyának érezheted magad 1

A 2008-as autó Németországból származik, 243 000 kilométert futott és működésbeli hibák nélkül, de világító motorkontroll-hibalámpával érkezett hozzánk. A B5244S59 motorkódú kabrió azt bizonyította, hogy a Fordnál C1, a Volvónál P1 néven futó közös padlólemez ellenére ez az autó jóval több egy Ford Focus CC-nél.

Egy hidraulikus tetőmozgatású kabrióban akadnak hibalehetőségek a tetőmechanizmussal és a hidraulikus rendszerrel is, úgy a munkahengerekkel, mint a csőcsatlakozásokkal és a szivattyúval, de az olajszint ellenőrzésének módját sem ismeri minden tulajdonos. Keressetek olajnyomokat, olajcsöpögést a csomagtérben és ellenőrizzétek, hogy a tetőnyitás és a zárás ideje hasonlít-e ahhoz a 25 másodperchez, amit az autó gyári újként tudott!

Ezzel az autóval a Balaton királyának érezheted magad 7

140 lóerővel is élmény a nyomatékos, megbízható, szép hangú és izgalmasan járó öthengeres benzines

Köszönjük a tulajdonosnak, Anitának, és párjának, hogy az átvizsgálás kedvéért ideutaztak hozzánk Debrecenből! Nézzük, mit mutatott az emelőn és a próbaúton ez a Németországból használtan behozott Volvo C70 243 000 kilométerrel!