A Haas-csapat negyedik éve dolgozik változatlan pilótapárossal, az alapítás óta alkalmazott Romain Grosjean mellé 2017-ben került Kevin Magnussen.

Az amerikai csapatnál már tavaly felmerült, hogy egyik vagy akár mindkét versenyzőt elküldik, de végül nem történt változtatás, a 2020-on túli jövő bizonytalansága miatt pedig egészen eddig nem is került újra napirendre a kérdés.

Most viszont, miután a többiekkel együtt a Haas is aláírta az új Concorde-szerződést, azaz további öt évre elkötelezték magukat a Forma-1-es részvétel mellett, mozgásba lendülhetnek a dolgok, a Motorsport olasz kiadása szerint a tulajdonos Gene Haas jelezte a csapatfőnök Günther Steinernek, hogy indulhat a keresgélés, tárgyalás.

A szakoldal arról ír, hogy a tavaly év végén a Renault-tól ejtett és az F1-ből kipottyant, de idén a Racing Pointnál Sergio Perez beugró helyetteseként szépen szereplő Nico Hülkenberg biztos befutó lehet az évek óta eső-kelő Grosjean helyére, ha elfogadja a Haas ajánlatát, ám még Magnussen sem veheti biztosra a folytatást.

Bár a dán tisztességesebben szerepel, mint francia csapattársa, Hülkenberggel nincsenek valami jó viszonyban, ráadásul a csapatnál egyelőre figyelik, mi lesz a Racing Point-os Sergio Perezzel, ha Sebastian Vettel érkezése miatt onnan távoznia kell, a mexikói veterán sokkal jobb választás lenne, mint az időnként problémás, agresszív Magnussen.

Ha Perezt nem szerzik meg, a Ferrari-partnerség még mindig elveszejtheti Magnussent, ugyanis a maranellóiak utánpótlásprogramjának számos tagja megy jól idén a Forma-2-ben, nem lenne meglepő, ha a Scuderia mindkét partneréhez, azaz a Haashoz és az Alfa Romeóhoz is benyomna egy-egy pilótát a Callum Ilott, Robert Svarcman, Mick Schumacher trióból.