Hosszú szülés volt, de augusztusban végül minden csapat aláírta a Concorde Agreement új változatát, azaz 2025-ig minden résztvevő elkötelezte magát a sorozat mellett. Legalábbis elvileg, gyakorlatilag ugyanis a szerződés lehetőséget biztosít arra, hogy a csapatok bármelyik szezon végén kiszálljanak.
Chase Carey, a Forma-1 vezérigazgatója azt ígéri, hogy a szerződés ellenére senkit nem fog maradásra kényszeríteni. „Van egy ötéves megállapodásunk, de aki nem akar versenyezni, azt nem is fogjuk erre kényszeríteni” – mondta Carey.
„Van egy pontos stratégiánk, ami kijelöli a követendő irányokat, nemcsak a pénzek elosztásával, hanem a sport irányításával kapcsolatban is. Közösen tudunk dolgozni a növekedésen.”
„A bevételek elosztása kiegyensúlyozottabb lesz, de továbbra is jutalmazza majd a pályán elért sikereket. Bizonyos részletek ugyanakkor tényleg csak ránk és a csapatokra tartoznak.”
Helmut Marko, a Red Bull sportigazgatója értékeli a Liberty törekvéseit, de úgy érzi, még mindig nem tudják, mit vettek a nyakukba. „A Liberty vezetői nagyon egyenesek, de néha kissé naivak is” – vélekedett Marko. „Még nem értik teljesen a politikai folyamatokat.”
„Vettek ugyan egy céget, de nem ők a kizárólagos tulajdonosok. Kompromisszumokat kell kötniük az FIA-val és mind a tíz csapattal is.”