Sorra mutatják be az elektromos szabadidő-autókat és minden az okostelefonos konnektivitásról, a fenntartható jövőről, az autózás eddig ismert formájának változásáról szól. A Dodge-nál pedig mintha zárva lenne az ablak az új idők szele előtt, nekik továbbra is a benzin pusztítása a fő csapásirány és ehhez az egyik legkiválóbb eszköz a Challenger Mopar Drag Pak.

Ha nem számít más, csak a negyedmérföld 1

Ahogyan a Dodge Challenger SRT Demon, úgy a Drag Pak is kifejezetten gyorsulási versenyekre fejlesztett autó. Ennél viszont nem kötötte a tervezők kezét az, hogy rendszámozható autó legyen. Ezért aztán bátran pakolták ki belőle a felesleget, hogy remek alapot adjon azoknak, akiknek nem számít más, csak a negyedmérföldes táv a zöld lámpa után.

Ha nem számít más, csak a negyedmérföld 35

Hátul merev tengelyes és kifejezetten gyorsulási versenyekre készült Bilstein gátlók vannak alatta, melyeknek 10 beállítása van. Az utastérben semmi felesleges nincs, csak a műszerfal maradt meg és két kagylóülés, valamint bepakoltak egy króm-molibdén bukócsövet is a biztonság kedvéért. Nem mellesleg növeli az autó merevségét, és az NHRA, tehát a gyorsulási versenyeket felügyelő szervezet (épp az, amelyik kitiltotta a Demont) hitelesítette.

Ha nem számít más, csak a negyedmérföld 36

Alumínium jégtartály található a motortér bal oldalán, amely az intercooler hűtésére szolgál. A legnagyobb vas viszont egyértelműen az 5,8 literes, V8-as, amelyen szerénytelen méretű 3,0 literes Whipple kompresszor trónol. Ezzel 7,50 másodperces időkre képes az autó negyed mérföldön. Előtte pedig rettenet nagy gumifüstre, így!

a videó a hirdetés után indul