Egy svájci gyorsulási versenyen bakizott egyet a Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse pilótája: amikor a Koenigsegg Regera elleni gyorsulási verseny véget ért, a Bugatti sofőrje nem kezdett el időben fékezni és szó szerint kifutott a pályáról, elsodorva néhány szalmabálát.

Az is közrejátszhatott a dologban, hogy az elől 400, hátul 380 milliméter átmérőjű karbon-kerámia féktárcsák nem voltak üzemmelegek, így nem lassították olyan hatékonyan az autót.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

The Supercar Squad ® (@thesupercarsquad) által megosztott bejegyzés, Szept 6., 2020, időpont: 11:00 (PDT időzóna szerint)

 

Úgy tűnik, hogy szerencsére nem lett komoly baja a világ leggyorsabb szériagyártású, nyitható tetős autójának, melynek végsebessége 408,84 km/óra. A Veyron Grand Sport Vitesse 16 másodperc alatt éri el a 300 km/órás sebességet, a 100 km/órát pedig már 2,6 másodpercnél maga mögött hagyja. Ez főként a mesteri aerodinamikai tervezésnek és az 1200 lóerős, 8 literes, 4 turbós, 16 hengeres motornak köszönhető.

A videón a sebességrekord, amelyet 2013-ban állítottak be az autóval:

 

A gyártás utolsó szakaszában 92 darab készült ebből az autóból, melyek javarészt egyediek, szóval a megrendelő ízlésére vannak szabva, ami főleg a fényezéseben és az utastérben használt anyagokban mutatkozik meg. Átszámítva olyan 700 millió forintról indulnak ezek az autók, ha felkerül egy-egy példány valamelyik aukciós ház oldalára.