Az új BMW M4-essel kapcsolatban szinte már alig maradtak kérdések, hiszen kisebb és nagyobb álcával is megmutatkozott már, de lekapták leplezetlenül is hónapokkal ezelőtt. Most újabb álcázott prototípust fogtak a kémfotósok, amiből egyértelműen látszik, hogy a legerősebb és leggyorsabb változat, az M4 GTS nem marad majd utód nélkül.

A szeptember 23-án bemutatkozó M3-M4 párost minden eddiginél szélesebb választékban kínálja majd a BMW hátsó- és összkerékhajtással is, az automata váltó mellett pedig megtartották a hatos kézit a gyengébbik, 480 lóerős modellhez. Az összkerékhajtású Competition változat 510 lóerőt teljesít majd az S58-as sorhatossal, melyet már az X3 M-ből ismerhetünk.

A később bemutatkozó csúcsmodellt, a G82-es kódú M4 CSL-t úgy tűnik, hogy könnyű lesz megismerni az átdolgozott első lökhárítóról, de leginkább a fix hátsó szárnyról és a középre rendezett négy kipufogóvégről.

A CSL várhatóan valamivel erősebb lesz az 510 lovas Competition modelleknél, viszont könnyebb is. A súlycsökkentést a beltér elemeivel kezdik, a hátsó ülések helyére bukócső kerül és egyszerűbb kárpitok, valamint kevesebb hangszigetelés kerül az autóba. Mindez persze azért, hogy a pályanapokon is még ütőképesebb lehessen.

Már dolgoznak a legerősebb M4-es BMW-n 2