Módosított futóművének és terepabroncsainak köszönhetően 20 mm-rel magasabban (egész pontosan 246 mm-en) hordja hasát a Ford Ranger Tremor. Progresszív lengéscsillapítók, módosított rugók és lágyabb kanyarstabilizátor segíti a terepezést. Az első rugóút 165, a hátsó 206 mm-re nőtt.

Igazi terepjáró épült a pickupból 1

A terepszögek is javultak, elöl 2,2 fokkal (30,9 fokra); középen 2,7 fokkal (24,2°), hátul pedig jelképes 0,1 fokkal (25,5°).

Alapfelszerelés a vázra erősített acél kartervédőlemez, a zárható hátsó differenciálmű, a négy különböző üzemmódot kínáló Terrain Management System; a kipörgésgátlót laza burkolatú felületre optimalizálták.

Igazi terepjáró épült a pickupból 39

Hátul két vonószemet találunk, ahol elöl is. A nagyobb abroncsok és az azokat fedő kerékívtoldatok miatt megnőtt az autó szélessége, a beszállást segítő fellépők kialakítása nem rontja a Ranger terepképességeit.

A műszerfalon látható hat kapcsoló különböző külső elektromos berendezések működtetésére szolgál, ezekből pedig rengeteget kínál a Ford, a kompresszortól a csörlőig.

a videó a hirdetés után indul

A csomag európai bevezetéséről egyelőre nincs információ.