A képeken szereplő korai Porsche 911S 1993 óta parkolt egy nyitott pajtában, valahol Floridában. Az 1967-es gyártású, ma már kifejezetten ritka veteránnak számító típust rendesen leharcolták a szabadban töltött évek, a korrózió komoly károkat okozott, de a beltér sincs túl jó bőrben.
A hathengeres, kétliteres Type 901/02 kódjelű boxermotor sem indul, mókusok laktak a motortérben, és láthatóan nem csak ez okozott problémát.
Így ebben a hiányos, leromlott állapotban is elkelt 54 ezer dollárért, vagyis valaki 16,7 millió forintot fizetett érte.
A korai Porsche 901-esek és 911-esek motorja 130 lóerős, 2 literes, hathengeres boxer, természetesen léghűtéssel, hozzá négy- vagy ötfokozatú kézi váltó kapcsolódik. A kicsivel több mint 1 tonnás sportkocsi bő 9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
A 911 azért született meg, mert a 356 utódaként kellett egy nagyobb, erősebb és kettő helyett 2+2 üléses sportautó. A fejlesztés hét évig tartott. A dizájn Ferdinand Alexander Porsche munkája, aki később saját stúdiójával klasszikussá vált tárgyakat alkotott, például a léghűtéses pipát. Nem divatot árulunk, hanem stílust – szúrta oda egyszer Coco Chanel, amit a Porsche is elmondhat a 911-ről. Igazi remekműként alapformájához 50 éve nem kellett hozzányúlni. Mivel az Egyesült Államok mindig is a Porsche egyik legfontosabb piaca volt, a csomagtérben el kellett férnie egy golfszettnek. Ezért az első futómű helytakarékos MacPherson rugóstagos lett, amilyen ma is.