Ezek a ránézésre ócska kacatnak tűnő ülések egy történelmileg kiemelkedő autóba voltak beszerelve. A GM Motorama Show-n 1953-ban kiállított, legelső EX-52-es Corvette prototípusból származnak, egyedi, kézzel készített darabok, így érthető, hogy sok pénzt kérnek értük.
A 90 ezer dolláros ár viszont még ennek tudatában is szédítően soknak tűnik, gyakorlatilag 28 millió forintról van szó! Ennyi pénzért már szép állapotú veterán Corvette vásárolható, és a korabeli veteránok ülései sem közelítik meg ezt az árszintet.
A Corvette EX-52 volt a legelső tanulmány, amivel a General Motors több nagy autókiállításon a közönség reakcióját vizsgálta. Mivel a forma hatalmas sikert aratott, így zöld utat kapott a különleges, kétajtós kabrió gyártása, és még 1953-ban elkészült az első, közel 300 darabos Corvette széria. Ezek a korai darabok a legértékesebbek, minél korábbi az alvázszám, annál vaskosabb az árcédula.
Ezért is érdekes az EX-52 története, amelyből az ülések származnak. Feltehetően ez volt a ténylegesen legyártott első karosszéria, csakhogy később szétszedték a fejlesztők, és több elemet újabb prototípusoknál használtak fel, a karosszériát pedig egy tűzállósági teszten konkrétan elégették.
Ezért lehet, hogy a máig fennmaradt EX-122-est tartják sokan az első darabnak, több forrás szerint is ez volt a legkorábbi Corvette 1953-ban. Értéke valószínűleg hét számjegyű összeg dollárban, a hasonló, szériagyártású legelső darabok ára legalábbis biztosan megüti a millió dolláros tartományt.