Az 571 vagy 612 lóerővel kapható E 63 4MATIC+ csúcsverziók, valamint a náluk épp csak szerényebb, 435 lóerős E 53 4MATIC+ minden karosszériaváltozatában egyidejűleg újult meg, így kabrió, kupé, szedán és kombi továbbra is egységes képet mutat, azonos felszereltséget kínál.
Módosult a modellcsalád orrkialakítása, ami nem annyira a látványt, hanem a kedvezőbb aerodinamikát célozta meg. Ugyanezt a célt szolgálja az átdolgozott hátsó kötény és diffúzor, bár azért a lámpatestet is keskenyebbre húzták. Új rajzolatúak a 19 és 20 colos keréktárcsák.
Az utastérben 10,25 colos képernyőket találunk, de a csúcsverzión 12,25 a szériafelszerelés; a képernyőn magától értetődő módon külön AMG menüpontban jeleníthetők meg a sport-specifikus adatok. A digitális asszisztens mostantól tegeződik, nem magázódik (legalábbis sok piacon; Magyarországon majd meglátjuk, mennyire lesz barátságos az autó).
Új a kormánykerék is; duplaküllős kialakítása az S-osztály volánjához zár. Szériafelszerelés minden esetben a kilencfokozatú automata váltó, és annak kormányon elhelyezett kapcsolófülei.
Megújult a futómű: elöl új anyagszerkezetű perselyt alkalmaztak; az új, háromkamrás légrugózás kiváló rezgés- és zajelnyelés mellett széles körű állíthatóságával emelkedik ki. A rugóerő hirtelen irányváltásnál, intenzív gyorsításnál vagy lassításnál megnő, így csökken a karosszéria dőlése, billenése.
Szintén új az AMG Dynamic Plus csomag, amely a két kisebb modellvariánshoz kérhető, és látványra, valamint tudásra is sportosabbá teszi az autókat
Ha videón is megnéznéd a megújult AMG E-osztályos modelleket, kattints ide.