Nyitott ökoszisztéma, innovatív esztétikum, elektromos, intelligens és biztonságos architektúra, több opciós elsődleges energiaszolgáltatás – mostanra a kínai technológiai cégek is megtanulták, hogyan kell szép szavakkal semmit sem mondani.
A Dongfeng autógyártó Voyah nevű márkájának i-Land tanulmányautójáról pontosan ennyit lehet tudni: semmit. Illetve az bizonyos, hogy elektromos hajtásláncot alkalmaz, valamint állítólag 3. szintű autonóm közlekedésre képes, méghozzá a saját fejlesztésű ESSA intelligens elektromos architektúrának, az EIC technológiának, valamint a WindLink 4.0 intelligens hálózati csatlakozásnak köszönhetően. Nyilván.
A látvány szerencsére több ponton is magáért beszél. Nem igényel magyarázatot például az anyósülés helyére beszerelt puff, egyrészt, mert a Volvo is csinált már ilyet, másrészt, mert logikus a funkciója. Teljességgel eredeti ötlet, hogy a szellőzést a közép- és padlókonzol ívének peremén szájharmonika-szerűen elhelyezett nyílások segítségével oldották meg.
Ötletes a kormánykerék agyába integrált érintőképernyő (feltételezzük, hogy a légzsák a tetőből nyílik le), a műszerfal kárpitjába süllyesztett, rejtett klímakijelző sem elcsépelt ötlet még, az pedig rejtély, hogy a padlókonzol dupla szárnyas kezelőpaneljére felírt évszaknevek a menetstabilizáló elektronika üzemmódjait, vagy inkább hangulatvilágítást vezérelnek.
A padlót fapanel borítja, oldalanként csak egy, ám annál szélesebb ajtót találunk, amely felfelé nyílik, a küszöb mégsem olyan vastag és magas, mint a nagy példaképen volt. A keréktárcsák rajzolata ugyanolyan különleges, mint a megvilágított orrdísz.