Mint ismeretes, tavaly derült ki, hogy Nexways néven új társaság kezdi meg működését. A Waberer’s érdekeltségébe tartozó társaságról sokáig nem lehetett hallani, azonban nemrég elkezdődött a sofőrök felvétele. Mindezt egy jelentősebb átszervezés előzte meg: a Waberer’s már alkalmazásban lévő nemzetközi járművezetői, illetve meglévő gépjárművei fokozatos ütemezéssel egyetlen jogi egységbe, a Nexways Cargo Kft.-be kerültek át – közölte érdeklődésünkre a Waberer’s International PR és marketing osztálya.

Ez azt jelenti, hogy megszűnt a franchise cégek párhuzamos működése és a helyükbe egyetlen jogi személy, a Nexways Cargo lépett. Az új cég pedig a Waberer’s International Nyrt. 100 százalékos tulajdonában áll.  Minderre azért volt szükség, hogy biztosított legyen a rugalmas és hatékony munkaszervezés, illetve munkavégzés. Névváltás tehát a korábbi híresztelésekkel ellentétben nem történt, pusztán egy új leányvállalatot hoztak létre. A Waberer’s International egyébként 2022 márciusáig jogosult használni a Waberer’s márkanevet. Wáberer György ugyanis 2019 márciusában mondta fel a névhasználati jogokat, onnantól számítva három évig használhatja a cég ezt a nevet. A társaság jelenlegi többségi tulajdonosa is ugyanaz, ami nem más mint a Mid Europa Partners (MEP).

Fontos változás ugyanakkor, hogy a Nexways Cargo  létrehozásával és az érdekeltségek integrálásával júliusban a társaság üzleti stratégiát váltott. A cél az volt, hogy a Waberer’s Nemzetközi Fuvarozási Szegmensét ügyfélközpontúbb, rugalmasabb és pénzügyi szempontból stabil vállalkozássá fejlesszék. A stratégia középpontjába a szerződéses ügyfeleink és a fő európai kereskedelmi sávok kerültek.

Az új Kereskedelmi Sáv – vagyis Trade Lane elnevezésű modellünk az Európai Unión belüli fő kereskedelmi útvonalakra összpontosít. Ez egyértelmű változás ahhoz a korábbi taxi modellünkhöz képest, amivel az egész kontinenst kiszolgáltuk. A modellváltás elsősorban a szerződéses ügyfeleket helyezi a középpontba, így stabilabb és megbízhatóbb kapacitást kínálunk, amely jobb szolgáltatási minőséget biztosít ügyfeleink számára” – hangsúlyozta Némedi Krisztina, a Waberer’s International marketing és PR részlegének vezetője. 

A modellváltás keretében úgynevezett „üzleti egységeket” alakítottak ki, amelynek részeként dolgoznak a járművezetők is, akikből most még többet venne fel a Nexways Cargo Facebook hirdetésük szerint. De vajon hány fővel bővítenék az állományt? „Pontos számot most nem szeretnék mondani ezzel kapcsolatban, de azt megerősíthetem, hogy várjuk a gépjárművezetők jelentkezését, és a tapasztalt, elkötelezett járművezetőknek mindig fogunk helyet biztosítani” – jegyezte meg Némedi Krisztina. Kiemelte, hogy bár a sofőrök fizetése nagyon sok részből tevődik össze (fix napidíj, alapbér, minőségi bónuszok), éppen ezért nagyon eltérőek, de egy jól dolgozó járművezető akár 2 ezer eurót, vagyis átszámítva akár 716 ezer forintot is kereshet a Nexways-nél. 

FIGYELEM❗Határon túlról is várunk dolgozni a vírus ellenére❗Itt a munkahelyed amire mindig is vártál🤗🇪🇺Nemzetközi…

Közzétette: Nexways Cargo Business Unit 1 – 2020. szeptember 1., kedd

 

Persze, mindehhez elengedhetetlen, hogy legyen elég munka és megrendelés, illetve, hogy ne álljanak le azok a fuvarok, amelyeket tavasszal elvitt a járvány első hulláma. „Saját tapasztalataink alapján elmondható, hogy a tavaszi mélypont után elindult a növekedés és a nyár elmúltával kifejezetten aktívvá, sokszor kapacitáshiányossá vált a piac. Azt viszont nehéz megmondani, hogy a korábbi gyárleállások kompenzálása és a valós állandó piaci igények milyen arányban vannak most jelen a piacon. Ahogy ez várható volt, a termelés és így a fuvarozás teljesítménye is a tavalyihoz képest alacsonyabb szinten van” – árulta el a Waberer’s International marketing és PR vezetője. 

Kövess minket a Facebook-on!