A „felmérést” végző Comparethemarket weboldalnak nem volt nehéz dolga, egyszerűen megnézték, hány autós, tetoválós címke akad az Instagram oldalán, majd győztest hirdettek. Listájukon a Volkswagen került az első helyre 5507 képpel, messze lemaradva érkezett második helyre a Jeep 2139 megjelenéssel, és végül a Cadillac került fel a dobogó harmadik fokára 1775 fotóval.
A német márka gazdag történelmének és ikonikus, kulturális jelenséggé vált modelljeinek köszönheti ezt az eredményt. Mert a mai fiatalok sem Golf IV-est tetováltatnak magukra, hanem a hatvanas évekből merítenek. Túlnyomó többségben Bogár, Transporter T1-T2 kerül bőrre.
Tehát nem is autórajongókról van szó, sokkal inkább olyan fiatalokról, akik a hippimozgalom, az életérzés miatt varratják magukra a Volkswagen Transportert, és fogalmuk sincs róla, hogy mekkora királyság egy 1,9 TDI Passat.