1985 óta a TBWA nevű reklámügynökségen keresztül intézi franciaországi hirdetéseit a McDonald’s. Nem mindennapi lojalitás ez az üzleti életben, mely mögött egy igen sikeres munkakapcsolat húzódik meg.

Zseniálisan sikerült a gyorsétteremlánc új reklámja 1 Zseniálisan sikerült a gyorsétteremlánc új reklámja 2

Úgy tűnik, ez az együttműködés még 35 év után is virágzik, és egy darabig még biztosan nem lesz vége. A reklámügynökség ugyanis olyan hirdetőtáblákkal szórta tele Párizs utcáit, melyre a járókelők akarva-akaratlanul is felkapják fejüket. A McDonald’s számára pedig az a legjobb az egészben, hogy még a márkanevük megjelenítése nélkül is tudja mindenki, az ő termékeik szerepelnek a képeken.

a videó a hirdetés után indul

Az üzenet persze egyértelmű: az amerikai gyorsétteremlánc kínálata annyira ellenállhatatlan, hogy még a hirdetőtáblába is beleharapnak egyesek, hátrahagyva foguk nyomait. Jár a piros pont a Mekinek, még akkor is, ha nem is olyan rég már volt egy, a megszokottaktól eltérő reklámkampányuk.