Romain Grosjean a Haas-csapat 2016-os megalapítása óta az alakulatnál dolgozik, de az elmúlt két-három évben eredmények helyett túlnyomórészt a baleseteivel és a panaszkodásával hívta fel magára a figyelmet. A Haasnál versenyzőcserére, akár -cserékre készülnek 2021-re, melyről a csapatfőnök Günther Steiner nyíltan beszélt.
„Nem lennék mérges emiatt, remélem, ezt is teszik” – utalt arra az olasz szakember, ha pilótái más alakulatokkal tárgyalnának a folytatásról, ugyanis ő maga sem ad nekik túl sok esélyt a csapatnál. „Ha tudnánk valamit, azt azonnal közölnénk a versenyzőinkkel. Megérdemlik. Akár maradnak, akár nem, nekik kell azt elsőként megtudniuk.”
Grosjean el is árulta, ő is elkezdett nézelődni. Túl sok szabad Forma-1-es ülés ugyan nincs, de a franciát nagyon izgatja a Peugeot új Hyperclass-projektje, mely a jövőben az endurance-világbajnokság (WEC) csúcskategóriája lesz, letaszítva a trónról az olyan LMP1-es autókat, melyekkel Fernando Alonso és Nico Hülkenberg is eljutott a Le Mans-i 24 órás megnyeréséig.
„Egy francia gyártó a világ egyik legnagyobb versenyén, remek projektnek tűnik” – lelkendezett Grosjean. „Remélem, a Hypercaroknak köszönhetően a lehető legtöbb konstruktőr visszatér az endurance versenyzéshez, és az egy újabb aranykorba lép.”
Az idei szezonban pontot még nem szerző Grosjean inkább lemondóan szólt az esetleges jövőbeni F1-es esélyeket illetően. „Könnyű a matek, ugyanis nem sok ülés maradt, ebben a tekintetben kicsit kevesebb a spekuláció. Úgy gondolom, hogy hamarosan minden kiderül, és nem kell ezekre a kérdésekre válaszolni a jövőben.”